Blev en tripp till Ikea :)

Då var man hemma igen. Har varit på Ikea hela dagen med pappa,syskonen och dom =). Trodde jag skulle göra av med alldeles för mycket pengar som alltid men så blev det inte haha kanske lika bra det!. Hittade inga kläder alls jag ville ha faktiskt, men kom däremot hem med mitt glas skåp som jag har velat köpa =D. Kommer bli skita nice sen nästa månad beställa soffan och bordet hell yeha!. Men tänker inte montera upp skåpet förnst jag bor själv igen xD.

Imorgon åker man iväg till nästa ställe blir till Sollefteå!. Vet fortfarande inte hur det blir med Mullebull men :(. Pratade nyss med syrran och såg bättre ut iaf men det kan vända så fort!.

Men men Yran blir det iaf fre-lör för första gången för mig där iaf haha. Blir säkert kul kul hoppas ja xD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0