Sleepy!

Slapp dag...idag på skolan hade vi endast redovisningar. Så nu är det bort gjort iaf :).
Mer än så har typ inte hänt idag tragiskt nog haha tycker ändå dagen har gått rätt fort, bra det!. Känner att jag är inte på bästa humör just nu, men det är väl för att man är trötter antar jag....

Vill det ska vara helg någon gång känns att man har haft lov och slappat på på ett tag för man är helt seg på dagarna i skolan nu.

Har iaf pluggat lite ikväll behövs!. Imorgon blir det desto mer. Är väl det enda min morgon dag kommer att bestå av 1000 papper att läsa igenom och minnas något från det också? haha xD.

Jaja som sagt morgondagens bekymmer ;P.

Bjuden på fest på fredag är man också..men vete fan hur jag gör. Ska ju på  hockey och käka på arenan på lördag och då tänker jag då fan inte vara bakis! ;P. Jaja far jag på fredag så blir nyktert med andra ord!. Men få se ska nog iväg med Emma på paradisbadet efter skolan då istället =). Märk väl:P.

Ne ursh jag skriver inget vettigt haha lika bra att man går och lägger sig!

Just ja fick ett brev från Jessica idag och några kort! :D. Blev jätteglad, vi som brukade snacka varje dag innan hon åkte så det är inte ofta nu längre! Men det var kul hon är för rolig hon haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0