Hockey!

Igår satt man i 5 timmar och skrev tentan. Gick bättre än jag trodde faktiskt eller hoppas på det iaf =P. Skönt slipper man tänka på detta nå mera!

Annars igår efter skolan drog jag och Emma på paradisbadet och bubblade och bastade skönt som fan :). Sen hem till mig och käkade middag och sedan blev det dipp och grönsaker till let´s dance ;). Jag blev så förbannat trött osv så blev tidigt kväll sov då innan halv 12 :O.

Men idag mår man bra och är pigg!. Klev upp 9. Sitter nu och inväntar folket som ska komma hit. Vid 2 tiden ska vi dra till arenan och käka och kolla på MODO - Luleå som spelar! och faaann om inte Modo vinner idag!!!!. Idag spelar den nya backen Samuli Suhonen för första gången iaf!
Efter matchen ska vi gå till hockeypuben och sedan utgång någonstans lovely day! ;).

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0