Fjällräven Center!

Kändes väldigt ovanligt att skriva den dära rubriken haha!.

Ja nu var det ett tag sedan igen. I lördags var vi ju och åt på arenan god mat var det :). Modo vann med 4-1 mot Luleå lovely;). Efter matchen drog vi alla ner till hockeypuben rätt mycket folk där. Vid 10 tiden drog vi vidare in till stan, Emma kom också så gick vi alla in till O´Learys. Var inte så säker på om jag skulle få komma in på en lördag haha men det gick ju bra säg xD. Mycket folk blev det där tillslut också. Träffade på några flummiga typer osv, dans blev det och ölet så klart tequila race körde vi några gånger också ursh ;P. Efter krogen drog vi med en taxi buss till driven på Max haha och köpte hem mat gött vare än fast jag inte åt så mycket av någon anledning? =P. Jaja det var en kul kväll iaf haha! :D:D

Alla var vi slut på där på söndagen helt död i soffan låg vi...men bakis blev jag faktiskt inte denna gång och det är väldigt ovanligt för att vara jag!. Men trött var man!. På kvällen där drog man till Husum.

Igår var man och kikade i läggan dit jag ska flytta! :). Besiktningen är nästa torsdag men då kan inte jag komma så fick gå dit igår istället!. Gubben hade visst redan flyttat ut så dom höll bara på att städa allt nu! Såg då bra ut :). Förrådet är nu tömt så jag kan börja komma med grejer nu då jag vill :D. LÄNGTAR!!!!

Idag blir det hockey jajamen! MODO - Timrå det kan man aldrig missa inte om man heter Carro Berglund hah!. Ska dra dit med Ewe så det blir nog kul och hoppas på vinst nu då!! ;)

Föresten så har Jonas tuttat i mig att börja se på Desperate Housewives, jag trodde det vara var skit men tydligen inte jag har nästan nött klart hela säsong 1 nu :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0