Back to school!

Idag började man skolan igen då. Gick typ 1,5 timme? skönt hah!. Nu är rapporten inlämnad och allt det dära jävla lättnad!. Men än kan man inte slappna av inte. . . måste fortfarande fortsätta ringa och kolla så allt är bokat och klart och allt va det är ;P.

Vad sker mer idag då tro? inte så mycket tror jag ska väl försöka städa bort julen osv...sen blire väl tv ikväll! =)

Fan va less jag är på min skoldator just nu. . . kommer inte in på mailen och det är inte så jävla bra då jag har alla spanska grejer där SUCK!. Jaja får hoppas dom kan ordna det imorgon tack!.

Har dessutom spanska i 6 timmar imorgon...men först ska man dra till tandläkaren och borra 8 på morgonen..


Gjorde ju om frilla för ett tag sedan som jag nämnde kanske ska lägg in nah bilder på det xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0