Tandlös!

Idag blev man en tand fattigare hah!. Var tänkt att dom skulle borra men jag har ju sådan liten mun så det gick inte så jäla bra där....så det blev till att dra bort visdomstanden istället!. Så idag har det smakat skit i käfta hela tiden och göre än haha men det är väl mysigt det också kanske ;P.

Gick till skolan vid 12 tiden för att vi skulle skriva klart " teatern " till spanskan! Gick inte så jävla bra vi strejka och gick hem efter typ 10 min ;P.

Är väl typ det som hänt tror jaa...var väl tänkt andra planer mot kvällen men så blev det icke tråkigt!. Men drog iaf iväg ner till Harrys en sväng och köpte en biljett till öl tältet imorgon! ;). Som sagt på lördag är det ju melodifestivalen här i Övikan och det är schllllaaaggerr över höhö så då blir det till att dra på schlager tältet imorgon med Cilla m.fl ska bli kul som fan lär bli fett med folk kan jag tänka mig ;). Bara man inte frys ihjäl^^.

Jaja neh nu blir det ett sista avsnitt av Dh för ikväll sedan säger jag Godnatt folket!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0