Onsdag

Jahapp redan onsdag då. Trodde denna vecka skulle gå sakta med tanke på att vi inte har vare ledig på ett tag nu :P. Men icke snart äre helg! ;D. Vad som händer då det vet jag inte, bara skönt att bara vara ibland också!

Skulle ju ha flyttat in i nya läggan i måndags men så blev det inte. Dom håller på att tapetsera, byta golv, och fixa i köket just nu så det blir nog jävligt mysigt där då det är klart! :D Så jag kan gött vänta till runt den 14:de då dom trodde allt skulle vara klart.

Denna vecka började vi med marknadsföring. Ska starta egna företag spännande:P.
Imorgon börjar engelskan igen...men ska till tandis på förimiddagen så får se om jag hinner på den något, om inte så är det inte hela världen för min del iaf haha!.

Såg nyss att jag hade fått in pengar på kontot igen fan va nice i am rich! xDxD

Nej nu ska jag ta och springa ner till läggan och kolla om jag fått någon post! Mitt bankkort har nämligen inte komme än som jag var och fixade för 1,5 vecka sedan SUCK!. Kommer det inte idag gett jag ner på stan och ta ut pengar och fråga va fan är felet^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0