Misslyckad kväll...

Igår var det party med förkaka hos mig. Sedan ut på Harrys!. Så jävla tråkigt det var på krogen igår så fyfan....eller ah mycket folk var det men haha det var nog tråkigt för att ingen av oss blev på nå party humör alls så ja det gick som det gick. Trevligt var det väl men inte mycker mer än så. Tro det kan bero på att det blev en massa strul tidigare på kvällen och humöret drogs bara ner....! Men men kan inte vara kul varje gång^^.
Förkakan var rätt trevlig iaf spelade nå spel och jag fick ringa till en pizzeria och beställa en pizza som skulle vara klar om 4 veckor prick kl 20:00 HAHAH ja mycket konstiga saker gjordes iaf xD.

Emma sov över här inatt så vi var väl upp till typ 5 imorse tror ja? så just nu känner man sig ganska mmmööörrr och det ser förjävligt ut här hemma :P. Men ska ta och vila nu om en liten stund sen upp och städa.

Utgång blire kanske ikväll också enligt Cilla så var går kvällen bara uppvärmning för ikväll åh jisses ja vi får se rockkväll blir det isåfall! Va fan ska man ha på sig då? :O tur man har mycket svarta kläder ;P. Känner att jag pallar inte dricka så jävla mkt om jag drar ut ikväll igen, men pallar inte bara sitta hemma och töra heller satt ah! Blir säkert skit bra detta hahah.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0