Flyttat! :)

Nu har jag verkligen inte skrivit här på väldigt länge!

Ork inte skriva ner det som hänt precis under denna tid men har iaf flyttat till läggan nu för ca 1 vecka sedan :). Det mesta av mina grejer är väl flyttat hit förutom alla små saker! Men det kommer väl det också då man har tid. Blev riktigt bra här och fint om jag får säga det själv ;).

Har varit duktigt med att hålla mig lugn i 2 hela helger nu haha...men på fredag verkar det bryta lös igen:P.
Helgen tillbringades i Husum iaf mysigt värre! ;)

Denna vecka har man verkligen mycket att göra i skolan ursha bara öser in med grejer just nu så inge slappa här inte!. Fick dessutom tillbaka tentan vi gjorde i Turismkunskapen och där satt  den! Jiiippiihh! Det behövdes nu! :D:D


Har väl funderat på om man skulle dra inflyttningfesten till helgen men blir nog inte så känns som jag vill få lite mer ordning på sakerna här innan!. Så vete fan när det blir....typ mitten av mars. Så mycket som händer dom kommande helgerna framöver så då tiden finner sig säg xD. Men av det ska det allt bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0