Mot kalla Sverige!!!

Så där ja nu är allt ner packat och klart förutom datorn. Tog bort det jag kunde från väskan men likt förbannat vägde den ca 19-20 kg, jaja nu får det vara som det är kan inte ta bort allt måste få hem så mycket som möjligt denna gång!. Blire övervikt får jag väl betala för det då!.

Känns bra att komma hem igen faktiskt! :). Nu längtar man bara tills den långa vägen är slut och man är framme. Det kommer bli en lång dag, lång kväll och en låååånnggg natt!!!. Sedan en himlans lång dag imorgon också om man ska hinna med allt man ska göra. Slå in alla julklappar, tvätta, stan, jul middag, glögga, packa om på nytt osv!. :).

Ja så har jag ju fått virus på datorn också....så det är inte bara på hotmailen som jag trodde tydligen!!!. Så får ni ett mail skickat till er från mig inom dom närmaste dagarna ÖPPNA INTE!!!. Så på msn fronten lär jag vara off ett tag nu framöver..måste göra en ny och det hinner jag inte göra på ett tag framöver!

Om ca 2 timmar drar jag in till Tallinn flyget går 19:00 ikväll sen dega på Arlanda i ca 3 timmar sen buss hem 6 timmar!. Gud se roligt! ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0