Insnöad!

Började denna dag med att gå ner på stan. Men först möttes jag av en ytterdörr som knappt gick att öppna. Jag var ju aldrig ute igår då det snöade....så idag när jag skulle gå ut vare inte lätt att komma ut kan jag ju meddela haha!. Herregud insnöad!. Fick nästan ta sats mot dörren för att putta upp den, ja ut kom jag ju tillslut iaf och fick plumsa på i djup snön ut till vägen!. ;). Ena dagen är det 0 grader och snön töar halvt bort, andra dagen är det några minus och det vräker bara ner!.

Blev en 2 timmars tur på stan sen var allt köpt det jag skulle ha!. Så nu är alla julklappar för detta år helt klara! så skönt! Slipper man tänka på det något mera och nöjder är jag! :). Nu ska man bara se till att få med allt hem också ;). Råkade " synda " och handla lite till mig själv också men så är det ibland hahah!. Lite av det var ju faktiskt tänkt att jag skulle köpa till mig själv förutom en av sakerna då!. Blev en halv lång rosa tröja jättefin på rea också :). Jag har ju knappt nå rosa kläder, gillar inte färgen så mycket..men och andra sidan så har jag ju en knall rosa vinter jacka i år så jag antar väl att det börjar ta sig lite ;). Sedan blev det en vit/spets tröja som jag tänker ha på julafton tror jag :), ett par örhängen och ett par bruna leggings!. Leggings behövs alltid, örhängen också för den delen!. Shoppade lite av julklapparna på Terranova älskar den affären!!!!.

Ikväll har jag varit och handlat hem mat för helgen också så det är klart!. Bara gjort av med en massa perningan idag...

Föresten så visste jag inte ens att det var fredag idag förnst vid typ 5 tiden idag? hahaha...man har ingen koll när man är här det finns som inga helg dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0