En onsdag

Idag tog jag mig friheten till att sova ut, behövdes verkligen och hur länge sov jag jo till kvart över 1 haha!. Tog mig då en " morgonpromis " skönt! 0 grader är det ute idag också. Så nu har asfalten kommit fram på vägarna igen och isen börjat fara bort på vattnet osv.

Igår gick vi igenom lite av vad jag ska göra denna vecka då Elina åker till Finland igen. Kommer tillbaka på måndag. Sen lite av sakerna vi ska hitta på nästa vecka! :).
Efter det kom en snubbe hit som skulle hjälpa mig med tvättmaskinen, ingen engelska kunde han så gick jättebra att kommunicera hahah. Men han förstod vad som var fel iaf. Nu är äntligen mina kläder ute därifrån och det luktade inte mumma precis kan jag ju tala om!. Men kläderna fick han ut men tvättmaskinen funkar inte. Så det vara bara till att lägga kläderna i blöt med en massa tvättmedel och sedan hänga upp. Nu luktar det då bätter!.

Föresten så kom min kompis tillbaka igår. Trodde den nästan försvann då Jenny for hem men icke....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0