Nu var det bra länge sedan!

Ja nu har man verkligen inte skrivit här på länge. Men ska väl dra ihop något nu hade jag väl tänkt.

Orkar inte direkt rabbel upp vad man har gjort i snart 1 månads tid eller va det nu är jag sist skrev? haha!.
Men iaf praktiken är då äntligen fixad och började förra veckan :). På ett hotel i Umeå Comfort hotel Winn.

Har varit en väldigt rolig vecka och dagarna har bara flygit iväg!. Har fått gjort frukost buffér,taget emot gästerna,städat osv. Börjar 06:30 varje morgon och slutar 14:30. Så det är rätt skönt att man inte behöver jobba hela dagen iaf :). Bor i Umeå mån-fre har lånat en polares lägenhet jäla nice xD. Var väl tänkt att jag skulle pendla men bussarna från Övik börjar inte gå från stan till Umeå förnst halv 7 på morgon och då är jag där alldeles för sent. Så hon räddade mig! Annars hade jag inte kunnat vara där så tack för det ;D.
Kommer hem varenda helg. Nu är det söndag så det innebär att man snart drar tillbaka till Umeå. Känns jäla drygt men aja väl framme så gåre ju bra :P.

Denna vecka som kommer ska jag börja städa hotell rummen också. Jag lär ju vara en jävla hejare på att städa då dessa 7 veckor är bort gjorda haha!.

Som tur är så har jag min granne som också åker till umeå varje söndag och hem varje fredag. Så det blir lite billigare för min del iaf ;P. Ska åka upp till Umeå med han ikväll!.

Jaa det var väl det jag hade tänkt skriva tror ja....annars har jag inge internet på vardagarna längre satt lär inte bli sådant mycket bloggande framöver enbart helgerna, men ingen lär väl dö för det!.

Här kommer iaf lite bilder på senaste shoppingen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0