Busy Day!

Ja men se man på tog inte så länge innan jag kom åt internet iaf! haha!. Vilken tur jag har säg.

Är som sagt i Umeå nu då. Jobbat 2 dagar med frukost och städat en massa hotell rum. Igår dammsugade man 3 timmar något less jag var eller euw men men så är det ibland bara att härda och göra det man ska som sagt xD.

Idag blev det en tur på stan med syrran efter man slutat. Gick ut och åt på en svin god Kina restaurang va den nu hette? Var buffé iaf muuummmss! =). Sedan gick vi runt och kolla på en massa babis kläder sååå söta ssåå ojoj :). Japp snart blir man moster :D.

Annars har det inte hänt så mkt mer idag sutte och surrat med folket här, duschat och nyss vare köks möte!. Blommer flög hit och dit haha jaja. Neh nu är jag jäla trött sover i princip bara 5 timmar per natt nu mera så man är väl som ett vandrande lik på dagarna.

Snark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0