Party tonight!

Igår drog man iväg till Husum då det var trevligt! :D. Kom hem imorse igen då,skola som sagt!. Skönt att vi bara gick till lunch ;). Hade engelska började på våran redovisning vi har ännu nästa vecka! Gjorde klart allt idag så det känns skönt xD. Duktiga vi är!. Efter det blev det en sväng till bolaget så nu är det kirrat och klart!

Känner redan nu hur trött jag är men vaknar nog till efter en dusch hoppas jag!. För ikväll blir det till att dra på Halloween fest på kåren xD. Ska bli jäkla kul har inte partat där sen insparksveckan :O och det var ju ett tag sedan nu!. Ska ta med mig Emma och Thomas xD. Sen träffar man väl andra folket där :).
Inte kommer man vara utklädd heller har velat som fan men nu äre lite sent haha men men får titt på alla andra säg ;P.

Nej nu ska jag ta mig en dusch sedan vräka i mig tacos och sedan bege mig på förkakan hos Emma! =D

SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0