Nu vare ett tag sedan igen ;P

Jahapp bra man är på att skriva här då! ;P

Sist man skrev drog man på fest hos Sofia! :). Förkaka blev det där med Sofia(såklart), Sara,Jenny gånger 2, Emelie,Fanny,Maja och någon till va nu namnet var xD. Runt 11 tiden bar det av ner till staden!
Vi hade endast en bil så vi var 8 st som skulle åka i den hahaha ja jävlar!. Så det första vi sa va att hoppas inte polisen kommer nu bara...och va gör den vi hinner bara köra ut från parkeringen så kommer en och kör förbi och då blev detta sagt AHHHHH THE POLICIA THE PLOLICCCCIIIAAA!! hahaha klockrent! Men det gick bra ändå xD.

Haha så körde vi ner till hamnen och vi gatt lätta på blåsa haha! Och ja vad händer jo något pinsamt som alltid haha men det tänker jag inte skriva ner här ;P Sry!. =D.

Iaf var tänkt vi skulle på krogen men vi hamnade endast på Max istället hahah!. Jag är ju bara 20 så svårt för mig att komma in på lördagar så det skitade sig suck!. Får blir en annan gång säg :).


Vad mer har hänt...förutom skola då!.

Måndags kvällen blev det O´learys med några från klassen :) Käkade där och såg på hockeyn Hv-Modo ( Finns många Hv fans i klassen urk! ). Och så klart vinner Hv då!. Så man blev lagomt mobbade denna =P. Men det var en trevlig kväll :).

I onsdags var det tjejkväll på stan och Gina Tricot öppnade (värsta stora grejen här i Övik)haha!. For dit med Carro och Dalle! :). Ja jävlar vad säger man små fjortisar är ju tamefan värst om något!Ursh!haha!. Jävla massa folk köade långt innan Gina öppnade kl 18:00. Satan va små knutta skrek och trängdes men men gick som inte så bra att kolla på kläder då men hittade min älskade jacka iaf appp snygg =D. Så den fick då följa med hem efter ca 50 min i kö!
Senare mot kvällen drog man iväg till Husum!

Igår kväll drog man på hockey med Emma och Thomas =D. Modo - Brynäs slutade 1-1. Nog har man sett bättre matcher må jag säga! Men kul att vara tillbaka i arenan iaf ;).

Idag har man gått på stan hela dagen och shoppat lite inför resan på söndag =D.
Men det orkar jag inte rabbel om nu skriver jag om imorgon :P

Här kommer några bilder från Festen hos Sofia iaf!


Fanny, Jenny och Maja xD

Jenny och Fanny!

Fanny,Jenny och Emelie :)

Haha Sofia xD

Fanny =D

Soffan och Sara ;P

He blev lite dans hah!

xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0