Lugn helg

Nu är det väldigt ensamt här hemma :(. Morsan är i sollefteå så är själv hemma hela helgen!. Emma har varit här i ikväll och vi såg på en film :). State of play riktigt bra faktiskt :). Sedan blev det så klart Idol och popcorn till det göttans :P. Men nu har hon dragit och nu är det tyst och riktigt boring här hemma!. Finns som inte så mycket att göra heller^^. Dom flesta är väl ute och festar nu antar jag väl...men inte för min del. Nu då man håller på att bli frisk så äre nog bäst att ta det lugnt känner jag.

Var och hämtade mina stövlar idag så nu är dom snygga igen mahaha!

Så fint :)

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1270857&renderingdepartment=2.34558

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0