Titt på lägenhet :)

Hola! Igår gjorde man som sagt bort en redovisning till thank god!. Men efter det fick vi ännu en till haha^^. Så nu har man 3 kvar som man vet om.
Drog till Husum igår också nicenice ;D

Idag skola som vanligt fast slutade efter lunch skönt :). Jag,Jessica och Sara gjorde klart hela våran powerpoint idag så vi kunde få sovmorgon imorgon! Jobbat mycket flitigt vill jag lova ;).

Kl 3 idag var jag och kollade på lägenheten jag snackat om!. Ligger på plats 5a på den så nå fan ska man ha tur isåfall^^. Men fick komma dit och kolla på den idag :D. En stor etta är det! Badrummet är t.ex typ dubbelt så stort som mitt sovrum :O hah!. Skulle iaf kunna tänka mig att bo denna om den renoveras lite tack haha. Vill inte ha orange i köket hell no!. Sedan nya tapeter på det tror jag det kan bli tjusigt värre :). Gubben som bo där har bott där i 20 år och ingen renovering har skett under denna tid så man kan ju snacka om gammaldags och behöver piffas till en aning xD.
Haha den dära gubben var jävla cool satt och snackade med han länge ja, om allt mellan himmel och gjord :P.
Han skulle iaf lägga ett gött ord om mig hos Övikshem tackar tackar! xD.
Så nu äre bara och hålla tumma!

Som sagt sovmorgon imorgon...men ska försöka att inte sova allt för länge eller försöka jag ska inte. Har en uppgift att slipa på som jag inte hinner annars!. Därför ska jag gå och sova nu! See yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0