Sjukstuga!

Jahapp då har man icke skrive på ett tag....

Sist man skrev var det Halloween och det var fest!. Blev kåren och O´learys bättre kvällar har man varit med om!. Nå mer orkar jag inte säga om det^^.

Blev sjuk dagen efter och har var hemma från skolan några dagar förra veckan förkyld igen fkslkflskflsö!.

Nu börjar det dock ordna till sig lite granna, men då så klart ska man få huvudvärk istället.SUCK!.

Jaja vad har hänt mer varit i Husum :),törat på hemma, lugn helg,sjuk, vart på Make Up Store och blev sminkad he blev nice! osv :P haha!. Glad jag låter xD.

Igår skickade jag in en intresseanmälan på en lägga här på Sörliden en 1:a på 43 kvm nicenice! Får hoppas på det bäst nu;D;D.

Imorgon äre skola då...redovisning igen! Gud tycker inte vi gör något annat än det^^. Men skönt om man får allt bort gjort oja!.

Neh nu ska jag betala min terminsavgift på 500 kr (jag blir ruinerad) denna månad känns som jag har betalat en massa jävla saker som jag aldrig lägger pengar på annars ;P.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0