Plugggggg

...Ja det var dagens ord! Enda jag har gjort sen jag kom hem idag!Suck!. :P

Men snart är jag klar iaf. Jag är som bra på att spara allt till sista minuten men det vet nog dom flesta redan ^^. Huvudsaken man blir klar nån gång iaf säg xD.

Jaja i torsdag blev det hockey Modo-Luleå och Modo vannnn så klart jäkla bra match och bra sällskap ;). Det var riktigt kul tycker ja :). Drog till Husum efteråt och blev kvar där till på söndag!. Sedan drog man iväg till syrran och firade henne för att hon fyller år nästa helg! :). Smörgåstårta och goo kakern blev det mumms.
Riktigt bra helg var det =D.

Så åter tillbaka i vardagen då skola skola skola...! Började med spanskan idag Love it!. Nog kommer man ihåg lite iaf då man väl sätter igång :). Det roliga är att vi har samma bok som jag hade i gymnasiet så man borde ju som klara detta nu tycker man haha!.

Ja nu har jag iaf bestämt mig för att flytta hemifrån också. På tiden det kanske^^. Ska ringa och tacka ja till läggan imorgon =). Tror det kommer bli riktigt mysigt där då man har fått ordning på allt spännaaaannnddeee ;).

Imorgon ska Sara och Katja komma hit så ska vi se på Twilight och sedan blire till att dra på bio och se på New Moon! :D


Nej nu ska jag skriva klart denna uppgift nån jävla gång! Önska mig lycka till för jag sitter verkligen fast just nu......gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0