New moon!

Gösse så dryg skoldag det var idag då!. Blev iaf klar med uppgiften i tid tur de. Annars idag har vi sutte och lyssnat hela långa dagen om det stora projekt arbetet vi ska jobba med nu under julen!. Vad det blir får man veta imorgon hoppas nå kul iaf^^.

Efter skolan drog jag och Sara till Kebab City och käkade sallad och tacos sedan drog vi hem till mig och såg på Twilight :). Sedan vidare ner till stan och mötte upp Katja så handlade vi nah götta och sedan blev det bio New Moon och dra åt skogen sååå bra filmen var jisses!!! Bland dom bästa jag sett vill jag lova! Förstår varför det är så många som går och ser den flera gånger på rad! Lätt värt =D=D.

Ringde och tackade ja till läggan idag så 1 feb flyttar man ut från sitt bo till ett eget tror det kommer bli så myyyss där då man fått ordning på allt! Längtar!.

Neh huvva nu är jag trötter som bara den. Imorgon väntas det Spanish och sedan Projekt! trevligt trevligt men ska sluta lite tidigare måste gå till Övikshem och lämna nå papper och grejer xD.

Neh sova var det lär ju sova något gött inatt iaf! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0