Utgång :)

Jobbat som vanligt idag då. Gick fort var hemma redan vid 9 tiden igen. La mig och sov till halv 1 skönt!. Är ju ledig imorgon så det är nice :). Tog mig en sväng till Komvux för att äntligen lämna tillbaka matteboken, men tro på fan att skolan var stängd!!! Undra varför.....!. Så det var bara att gå hem med boken igen suck.
Annars idag har jag städat typ inte gjort så mycket mera latat. Var tänkt att Emma och jag skulle ha en filmkväll ikväll men det blev ändrade planer vi kör på utgång istället på O´Learys ;D;D.

Så nu sitter man här med handduken och har nyss duschat. Ska börja fixa mig och sådära..undra vad man ska ha på sig? =P.

Är själv hemma nu i ca 1 vecka morsan och Lennart drar till Budapest. Får se hur stökigt det blir denna gång här då haha^^.

Aja sminket kallar maha!

SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0