Suck suck suck.....

Jahapp då vare onsdag då jisses vad veckorna går fort snart helg igen!.
Tänkte egentligen skriva om Tallinn resan idag men så blire inte. Har sutte och pluggat sönder mig och är så jävla less just nu så jag orkar inte skriva något långt känner jag. Så det blir väl kanske imorgon da eller nå sånt^^.

Idag har man jobbat på som vanligt sedan varit ner och tränat :). Annars har jag väl inte gjort så mycket mera än att dränkt ner mig i böckern!.

Sofie på Fibona ringde idag igen och frågade om jag kunde lära en tjej imorgon om hur man jobbar som. Så imorgon ska en som heter Malin gå med mig hela förmiddagen :P. Får iaf extra pengar för att jag göre så det är nice som fan ;D.
Annars imorgon fan har så jävla mycket att göra.....först jobba,sen hem byta om, gå till Komvux lämna matteboken japp jag har slutat matten nu iaf. Gjorde aldrig klart den kommer inte hinna det.....iaf efter det ner till stan träffa Sofie få mina jobbar kläder äntligen!, sedan vidare till resebyrån ställa nå fråger sedan hem ringa Turism akademin,ringa miroi sedan plugga skiten ur mig....!. Ah det är väl morgondagens göra kul kul.....

Inte är jag trötter nu heller kan ju bero på att jag sov efter jag hade jobbat idag men men....neh fan hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0