Ledig dag :)

Igår kväll blev det utgång. Förkaka här hemma hos mig med Emma,Monica och Sofia :). Var tänkt att vi skulle dra ner vid 11 tiden men blev inte förnst vid halv 12 haha. Jessica var snäll och kom och körde ner oss till stan vi orkade inte gå^^. Väl framme vid O´Learys så var det feeeeeeetttt med folk!!!!. Vi stog i kö typ 40 minuter innan man kom in. Less...
Sen då vi kommer in till garderoben fick man stå där i 1000 år för att dom inte hade växel suck....
Aja väl inne så vare jävulskt med  folk. Bar av ner till toan på en gång där det väntades en kö till haha. Ja eftersom att vi kom dit så sent så hann vi inte göra så mycket. Både jag och Emma drog hem tidigare än det stängde och det händer inte mig ofta att jag gör det kan jag ju säga!!!!.

Inge bakis idag iaf skönt. Men så drack jag inte så mycket igår heller. Sov ända till klockan 12 :O.
Så idag har man latat,pluggat och städat överallt för ikväll får man besökan! ;D.

Nej åter till pluggandet och sedan dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0