Jobb,jobb,jobb!!!

Idag ringde dom från Fibona igen och frågade om jag ville jobba 2 veckor till! Så klart jag vill pengar pengar pengar!!!!!

Jaja vad har man gjort idag då.....först jobbat höll på försova mig imorse morsan väckte mig kvart över 6 ^^. Blev rätt länge idag var inte hemma förnst vid 11 tiden!. Efter det blev det en dusch sedan vidare ner på stan med Emma :). Gick ner till hamnen och skulle steka lite men det gick ju inge vidare ..... var inte så jävla varmt som vi trodde. Men men så vi drog vidare...Emma visade vart Turism akademien var så nu ska jag väl hitta dit imorgon hoppas jag!. Ska på intervju där runt 1 tiden så bra om man hittar^^. Annars idag har det väl inte hänt så mycket mera :). Men det duger för mig är svinit trött just nu!!!!.
Men ska väl försöka vakna till och fara ut och kute sen om ca 1 timme xD.

Ikväll är man bänkad framför tv iaf så det blir nice efter man vare ute ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0