Host host...

Idag har man jobbat som vanligt. Gick väldigt fort var klar redan halv 9. Drog hem slappade sen vid 1 tiden drog man ner till stan och gjorde bort provet i Turism. Satan så många fråger det var 32 st om jag minns rätt och a,b,c på alla! Lagomt kul så dära. Får väl svar inom 2 veckor iaf.

Efter det drog jag och köpte hem sallad och sen dess har jag bara vara hemma legat i sängen och sett på film typ. Har fått så jäkla ont i halsen igen hade det för ett tag sedan också. Suck!  Hela halsa ruttne ihop^^.

Idag kom morsan hem också fick parfyman av henne :). Hann iaf städa undan det värsta igår tur de xD.

Imorgon ska man ta en fika med Emma på stan trevligt :). Sedan hem och sedan ner på stan igen och träffa Carro och gå runt där ett tag sen på O´Learys och käka middag =).
Blir nog en nice dag bättre än denna hoppas jag!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0