Helgen som varit :)

Jaha då har man inte skrivit här på en vecka då illa!. Har inte ens hunne skrive om Tallinn resan som vi kom hemifrån förra söndagen ännu mera illa!. Men det tar jag kanske imorgon just nu tänker jag skriva om helgen som varit :).

Ifredags blev det grillning hemma hos mig med Elisabeth,Jessica,Karl,Fredrik och Emma :). Riktigt gött var det! Synd att det var sånt satans blås väder så tallrikan höll på flyge åt skogen hela tiden haha men det gick väl :P.
Efter vi grillat gick vi alla in till mig och sprätte nå mer öl och satt och snackade på ett tag. Runt 9 tiden drog vi ner till stan på en fest hos en som hette Björn. Ah gud vi tog någon special väg ner dit blev en riktig terräng bana vill jag lova!!! =P.
Men men väl inne på festen så var det skoj skoj iaf =). Där var redan Zandra,Emma och nån Johan?:P.

Vid 11 tiden tog vi Taxin ner mot krogen! O´learys blev det och jävlar så kul det var lika kul där som alltid!!!. Vi var rätt osäker först om alla skulle komma in för att alla var inte 20 eller över men det gick ju bara fin fint de ingen av oss behövde visa nå legg så det fixade sig lätt haha xD.
Vi var iaf på Olles ända tills det stängde och jag träffade på en person jag inte sett sen i sommras så det var väldans sköj höhö^^. Sen blev det Max och efter det tog jag och Jessica en taxi hem till mig och ssoooovvv!!!!.


Lördagen var man ju lagomt trött då man vaknade sov kanske 4 timmar den natten innan. Så man var jävla slö i huvet!. Men det var bara till att hä upp sig för då kom farsan och syskona på besök runt 12 tiden :). Fick nå mer presenter Make Up Store grejs med sminkning m.m sen pengar,blommor sånna grejer xD. Käkade Buffe gjorde vi som mamma hade gjort mumms :):):). Sen runt 4-5 tiden drog alla hem. Sen resten av helgen var jag typ bara hemma och sooovv och slappade på behövdes!!!.

Men det var iaf en riktigt bra helg =D.

Nu orkar jag inte skriva nå mera för nu ska jag snart sova upp och jobba imorgon igen. Så ska jag väl försöka rabbel om Tallinn senare imörran^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0