Härligt väder :):)

Igår var man på stan hela dagen med Carro :). Sol var det skönt!. Följde med henne till studieplus sen gick vi till arbetsförmedlingen och hämtade ut nå papper om Norge och den 15 Juni ska vi fara och lyssna på jobb utomlands/var man ska fixa innan man far/tänka på då man är där/vad som kan hända osv. Så det ska bli intressant :P. Fick inget brev från skolan igår heller SUCK!.

Men men vad gjorde vi mer på stan....gick till Cafe Paris och fikade. Köpte ett par skit snygga jeans gjorde jag =D=D sen blev det en mascara alltid behövligt :P.

Runt 2 tiden drog Carro hem till Husum och jag for iväg och tränade. Blev bara bandet i 45 minuter men det dög höll på svettes ihjäl haha^^. Har inte tränat på hela veckan....

På kvällen hände det inte så mycket grillade gjorde jag och morsan mumms!. Annars var jag bara hemma och törade :P


Idag tänkte jag sova ut för en gångs skull och vad gör jag jo vaknar klockan 9?LESS!! aja upp tidigt är väl skönt det också kanske. Har legat ute och stekt hela dagen så varmt det är idag!!!. Nu är jag alldeles röd och mina fräknar har komme fram göllet värre haha.


Ikväll ska man vara med Zandra,Jessica m.fl och dra ner och spela mini golf :). Sen blire väl kanske volleyboll beror på hur många som ska med =). Det blir nog nice de!. Som sagt en lugn helg blire iaf kan ju behövas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0