Fyller 20 år idag =D=D

Jajamen idag fyller man 20 år då :). Känns göttans bra =D=D. Gammal man börjar bli ;P.

Så vad har hänt idag då jobbade först som vanligt. Sedan drog man hem och duschade osv sen ner till stan och träffade Carro vi tog oss en fika på Blåbär :). Sen drog vi hem till mig och vid 3 tiden kom Emma,Jessica och Zandra hit också så käkade vi smörgåstårta. Skit gött :):). Sen fick jag några presenter halsband med örhängen till,sen en bok Twilight boken men den hade jag redan så ska byta till 2:a boken av den :), sen blev det pengar och rosor, sen inna fick jag ju Tallinn resan =). Resten får jag till helgen på lördag då kommer farsan och syskona ner hit så ska vi käka god mat m.m =). Ska bli trevligt!.

På fredag blir det grillfest hemma hos mig för att jag har fyllt år ska bli jäla nice =). Sedan krogen!. Hoppas bara att det blir bra väder också!.

Dagen har varit bra firats med mina närmaste vänner så det kunde inte bli bättre :) och mer blire på fredag som sagt!. Sen så blir det väl till att invåga boa snart också maha! ;)

Just dom ringde från Fibona idag och sa att jag skulle få jobba 2 veckor till efter denna vecka. Så det är ju bra det!. Pengarpengar ;);). Sedan efter det blire troligtvis mera lät det som =).

Imorgon fyller mamma år också så det blire hon som ska firas xD.

Kommentarer
Postat av: Egon

Se upp för Twilight-böckerna de är såååå underbart beroendeframkallande ;) Har läst alla fyra och jag önskar att det fanns hundra till ;)

2009-05-06 @ 17:42:50
Postat av: - FORZA ROMA *

- grattiiiiiiiiiiiiiiis !

2009-05-06 @ 18:57:53
URL: http://merey.blogg.se/
Postat av: Angelica

hoppas du hade en bra födelsedag det var ju ett tag sen nu :D

2009-05-12 @ 22:47:10
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0