Eurovision song contest!

Igår var det ju Eurovision och som vanligt ser jag på det varje år så klart ;).
Den kvällen spänderades hemma hos Emma och Thomas och Jessica och Zandra var också där :). Där vi satt och kollade på det! Blev en massa onyttigheter götta,chips,dricka,öl,cider och allt va det var höhö!.
Gick ju jävligt dåligt för Sverige men det är väl inget ovanligt nu förtiden......men Malena gjorde det jävligt bra iaf!
Sen att Norge vannnn var ju jäla nice =D=D=D. Bra att någon låt vann som var bra och en man kommer att minnas som vann iår iaf! Så jag säger då bara det grattis NORGE!!!!! xD


Years ago, when I was younger
I kinda liked a girl I knew
She was mine and we were sweethearts
That was then but then it's true


I'm in love with a fairytale, even though it hurts
'Cause I don't care if I loose my mind
I'm already cursed

Every day we start a fighting
Every night we fell in love
No one else could make me sadder
But no one else could lift me high above

I don't know, what I was doing
When suddenly, we fell apart
Now a days, I cannot find her
But when I do, we'll get a brand new start


I'm in love with a fairytale, even though it hurts
'Cause I don't care, if I loose my mind
I'm already cursed

She's a fairytale yeah even though it hurts
'Cause I don't care, if I loose my mind
I'm already cursed

Kommentarer
Postat av: Kathrinea

han var sjukt duktig :) och väldigt söt ^^

2009-05-18 @ 00:05:05
URL: http://kathrinea.blogg.se/
Postat av: Jonas

ÅHH! Jag avskyr verkligen lååååten!

"Jag är kär i en saga,

Även om det gör ont,

Jag bryr mig inte om jag blir galen,

Jag är redan förbannad!"

WOHO!

2009-05-18 @ 10:20:21
URL: http://www.taza.se
Postat av: susanna

gud vilken fin text

2009-05-20 @ 09:01:22
URL: http://ussies.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0