En tur på stan!

Idag har man varit på stan typ hela dagen. Drog ner vid 1 tiden med Emma :). Satte oss på Waynes ett tag och stekte i solen mys :):). Sedan drog vi till vårdcenstralen för Emma skulle hämta ut nå recept till medicin. Sen bar det av hemåt. Det är väl typ det som hänt idag inte så mycket mera. Vi kom iaf fram till idag att vi måste börja käka nyttigare mat haha det hade vi ett långt samtal om!. Så nya tag från och med imorgon ;D.

Imorgon ska man ner till stan också (ovanligt) :P. Träffa Carro efter jag slutat jobba!. Får väl se vad vi hittar på för något.

 Idag blev det också tal om att vi kanske ska höra oss för om Norge jobb igen. Jag och Carro. Det hade vi ju tänkt göra förra hösten egentligen men då fanns det inga platser. Så är vi ute i god tid som nu så kanske det finns nu till hösten!!!. Men sen så beror ju det också på om jag kommer in på skolan eller inte. Måste ju som veta det före. Men det skulle vare fett kul att dra iväg dit och jobba arslet av sig!!!

Aha trött är jag inte just nu för en gångs skull men nu ska jag ju vara trött men nedå ^^. Ska dra igång en film sen försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0