En snabb tur på Olles!

Idag jobbade man då så klart. Var klar redan vid 8 tiden. Drog hem till Emma då. Var ju tänkt att vi skulle ta en fika på stan men det blev inte så. Utan jag for hem till henne istället. Var där till vid 12 tiden. Vi gick och köpte gooo frukosten sedan såg vi på tv och pratade och både hon och jag somnade hahha!! Så jävla trötter :P. Kom hem la mig och sov 1 timme eller så. Sedan var det bara till att hoppa in i duschen och bege sig ner till stan vid 4 tiden och möta upp Carro :). Drog på Olles med henne och Karshley käkade mat denna svin gött och tog oss någon öl mumms!.
Kom hem nu vid 10 ikväll nice dag har det vare ;)

Nu är jag jäkligt trötter känns som jag är trött hela tiden....men men så äre trött är jag då nu iaf ska dra igång någon film sedan blire sova xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0