Komvux!

Då har man nyss kommit ur duschen och ska snart gå och sova igen!

Idag har jag jobbat som vanligt. Efter det var det bara hem till att slänga i sig någon mat och sedan for man iväg till Komvux med grannen :P. Hade möte där idag. Ska börja läsa matte b nu då!. Första lektionen är imorgon. Men eftersom att jag jobbar varje förmiddag mån-fre så kommer jag måste göra nästan allt hemma. Kan bara gå dit onsdagar och fredagar och då är det från då jag har jobbat klart till halv 12 bara. Så blir ca 4 timmar i veckan inte så mycket det men^^. Får väl hoppas på att jag hittar till klassrummet imorgon bara hahaha!.
Sen så är det väl tänkt att man ska läsa matte C också då. Just nu ser det ut som att jag komma måsta läsa det på distans ja herregud hur ska det gå bra jävla fråga^^.
Aja efter Komvux imorgon ska jag försöka orka ta mig ner till stan också köpa block och beställa matte boken. Sedan försöka träna också!.

Hmm hänt mer idag då inte så mycket då jag kom hem efter mötet sov jag från typ 1 till 4 haha skönt :). Men ska gå och sova nu igen så man orkar göra allt det dära imorgon så Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0