Jävla skit!

Då var det tisdag idag då. Känns som att denna vecka går väldigt fort just nu!.

Igår var man på mötet då på StudiePlus sammanfattade allt som sagt och vi kom iaf fram till att många grejer som jag skulle vilja ha med i det jag vill arbeta med passade helt klart bra till att jag skulle jobba med något inom turism. Så då har jag iaf inte vare helt ute och cyklat^^. Gäller det bara att komma in på nån av dom man söker på också jag är fett taggad inför att börja just nu iaf =D=D.
Annars igår skulle jag träna men var så jäkla trött och kände att det var ingen lönt att gå dit skulle ändå inte orka göra så mycket. Så då pallrade man sig hem istället och det var väl typ den dagen^^.

Idag har man jobbat på som vanligt gick väldigt fort var klar redan efter 1 timme^^. Sen for man hem sov i typ 3 timmar sen bar det av ner till stan med Emma och Zandra :). Hittade en skit snygg jacka gjorde jag som jag la undan till imorgon så få se om jag köper den eller inte. Efter stan drog jag och Emma till gymmet och tränade skönt :). Sen for vi hem och nu har jag bara slappat =).

Fick ett samtal idag från Fibona dom jag jobbar åt att både jag och Emma kommer att tappa jobbet efter vecka 15!!!!!!!!!!!. Pågrund av att företaget dom sammarbetar med inte är nöjda med dom som jobbar åt dom i nedre Sverige så då har det gått dåligt för deras företag och då drabbas det vi alla att ingen kan jobba kvar för dom. Hoppas dom som jobbade så jävla kasst vet av att det inte är bara dom som tappar jobbet utan alla gör det pågrund av att dom inte kan sköta sig!. Blir så jävla förbannad!. Tack så mycket!. Men hon tyckte iaf att både jag och Emma har skött oss bra och att dom var nöjda med vårat arbete. Sen frågade hon hur det kändes för mig nu då jag inte kan jobba kvar? Jaa det känns inte så jävla bra sa jag bara eftersom att jag inte har något annat jobb. Så hon skulle iaf skriva upp mig hos dom att om någon affär här i Övik behöver mig så är det bara att slå mig en pling så kommer jag på en gång!. Sen skulle dom ha möte imorgon och skulle det bli någon ändring på det hon sa nu till oss idag skulle hon höra av sig iaf. Men det lär det väl inte bli antar jag!. Man kan ju undra varför dom inte bara har tage bort dom som jobbat dåligt och skaffat nya istället? aja lär man väl aldrig få svar på men^^.  Det var ju jävla skit det dära iaf, är man arbetslös snart igen då.........................................!

Så då har man dampat av sig lite granna iaf :P.
Imorgon ska man upp igen då sen hem en jävla snabbis hämta matteboka och sedan dra ner till Komvux för att gå på lektion!. Sen hem göra nåt sedan vidare ner till stan vid 3 tiden för då ska jag och Emma fara och simma och basta =). Sen på kvällen runt 6 tiden ska vi på modevisning så det blir nog lagomt nice så dära ;).


I'm not gonna make it wrong if it's right <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0