Skiten ska bort!!!

Idag jobbade man då. Sedan hem och sov i 2 timmar och sedan gymmet med Emma!. Blev bandet 45 minuter huvva så drygt men men sedan lite styrka på de satt gött =D. Träffade Zandra på stan och köpte ölet sedan drog jag hem. Har inte gjort så mycket här hemma pluggat lite osv....

Imorgon blire jobb som vanligt sedan till Östra så fort jag är klar på Coop och träffa den dära snubben. Sedan hem plugga och sen ska man väl troligtvis till Gullvik en sväng.

Nu jäklar ska skiten bort och jag ska äta bara nyttiga saker ja tack!!. Taggad till 1000 jag och Emma peppar varandra!. Jag har inlett ett bra tränings schema mån,ons,fre,sön äre gymmet som gäller eller promenad! och varje gång blire bandet 45 minuter eller promenad 45-60 min. Vi ska vara the babes on beach09! haha!. Nej men seriöst har stoppat i mig för mycket skit länge nog nu och det är stopp för det. Kom tidigare på en bra ide att jag ska göra en stopp förbud lista på saker jag INTE får stoppa ner i munnen t.ex om man käkar 1 halv bulle så måste man gå 30 min för att förbränna den?visste ni det? äre värt det NEJ!!. Så därför ska jag fixa en lång lista till jag och Emma nu så vi blir mer pepp!!!.
Har redan börjat käkat mindre onyttiga saker som till frukost och lunch och kvällen bara middagen som fattas men det börjar på fredag!

Härligt helgen är uppbokad redan nu! Fredagen inleds med träning! sedan kommer Emma på besök jag ska bjuda henne på nyttig middag!. Sedan på kvällen ska vi ha te party! haha ah jag har börjat dricka te det trodde jag aldrig jag skulle göra....men det ska väl tydligen vara nyttigt och allt det dära så varför inte. Jag slutar aldrig förvåna mig själv nu förtiden haha^^.Från början tog det typ 30 min att få ner en kopp med te men nu gåre allt bättre för dag som går. Dricker varje morgon och kväll.
Lördagen blire fest! Spela kubb och grejer och nå folk kommer. Okej här kommer jag inte alls vara nyttig någonstans SUCK!.
Tar igen detta på söndag med träning om man inte är allt för bakis vilket jag lär vara som vanligt men då får jag fan i mig kliva upp och gå till Järved om så ska behövas!.

Nej nu har jag skrivit av mig lite haha ursh klockan är snart kvart över 12 och jag är uppe inte bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0