Piss off!

Inatt somnade jag runt 2 tiden och var så jävla trött då jag skulle upp halv 6 imorse fifan ville bara sova!!!.
Efter jag jobbat klart drog jag till Östra klockan 9 där jag skulle träffa den dära snubben stog denna och väntade till typ halv 10 tills jag frågade en av dom som jobbade där om dom visste då han kom. Ah då hade han tydligen redan varit där men skulle tillbaka dit igen men dom kunde inte svara på när KUL!. Fick tag i ett nummer till han tillslut ringde upp han och vad hände jo inte skulle jag träffa han inte...tydligen så skulle Fibona ha ringt till mig och meddelat att jag inte ska ha drickat i sommar för att en ny person hon som följde med mig på Coop för inte så länge sedan ville ta alla 4 affärer för att kunna ha råd till bränsle så då blev jag utan TACKTACKTACK!!!. Är jävligt piss off på det dära nu....enda han sa var väl att han skulle kolla med Fibona om det dära om det gick att lösa på något vis och ringa upp mig ser väl om det händer. Tycker iaf det är dåligt att jag som jobbat för dom i 5 månader nu borde få något iaf och inte den nya får ta allt dom har just nu....!!!!
Så vare med det!.

Gick hem runt 10 la mig och sov på en gång trötter. Sov till halv 2 haha! Så nu är man pigg igen. Har sutte och pluggat lite osv....snart ska man åka iväg till Gullvikan blir säkert trevligt på något vis^^. Vet inte när jag kommer hem men ah ser väl ska ju jobba imorgon iaf. Sen får jag väl förhoppningsvis reda på då om det är sista dagen på Coop. Hoppas inte.....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0