Stekt tomat!

Idag har man varit på Nyänget hela dagen med Jessica och Emma :). Legat och stekt i nästan 5 timmar :O. Så fyllt på brännan har man då gjort! Eller snarare jag är jävligt röd överallt just nu fifan men det får väl la tålas xD. Skönt var det iaf!. Blev inge äventyrandes idag tråkigt nog...så det blev till att hitta på andra saker senare på dagen. Då drog jag och Jessica ner på stan och kollade läget en stund sen drog vi till Kebab City och vräkte i oss sallad =). Sen bar det av hemåt.
Hann knappt komma hem så ville grannen jag skulle komma över och kolla på hans nya lägenhet och hjälpa han möblera osv. Så drog dit vid 9 ikväll och kom hem för ca 1 timme sedan. Blev lite längre än tänkt^^. Fin lägenhet var det då iaf =). Gjorde inte så mycket än att flyttade tv, spikade upp grejern på vägga osv. Resten av tiden spelade vi Nhl på Playstation och det gick ju riktigt gött för min del för att inte ha spelat det på 1000 år! Men nog fick han sig ett par omgånger haha!. Fick fnitter sjukan där ett tag så båda två låg nere på golvet och dö garva av alla jävla ord och kommentarer jag vräker ur mig då jag spelar hahahah! Jisses!. Måste vara rätt kul att lyssna på ^^.
Jag satt väl iprincip och svärde och skrek men kööööööööörr daaa! ( Inte konstigt att det inte gick att komma framåt ibland då jag trycker helt fel hela tiden ) haha!. Det hakade han upp sig på resten av kvällen och gick runt och sa men Carro kööörrr daaa kööörr da! suck ^^. Men trevlig kväll var det då iaf =).


Nej kanske man ska hoppa ner i sängen nu märkte nyss att klockan var rätt mkt xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0