Piss väder...

Idag har det regnat hela dagen. Men tvingade mig ut genom dörren 2 gånger idag iaf och kom hem sju blöt såklart^^. Har inte gjort något nämn värt idag heller. Suck....orkar inte bara sitta hemma blir så rastlös!. Längtar nästan till att skolan ska börja snart så man känner att man gör något vettigt...ehm skrev jag just det dära? nu äre nå FEL!

Imorgon ska man iaf ner på stan köpa en födelsedags present :). Sedan på kvällen ska man vara med bruda! :).

Ikväll blev det även tal om att jag kanske ska åka till Luleå nästa vecka!. Gash där har man ju inte vare på åratal!. Men känns inte så frestande att sitta på bussen i 6 timmar igen huvva men jag vet att det kommer vara värt det då man väl är framme :). Har ju inte träffat bruden på över 2 år?:O inte bra!. Sen att hon flyttar ännu längre bort gör ju inte saken bättre haha :P.

För övrigt känner jag mig rätt pank just nu.....tur att jag får en lön till iaf!. xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0