Filmkväll :)

Idag har man inte gjort något speciellt bara varit hemma och slöat! Packat upp väskan och alla grejer som man hade med sig till Sthlm så nu är det gjort iaf! :). Just har fortsatt försöka fått klart designen idag också men den är fortfarande inte klar blir så less! Tog typ 1 timme för mig att hitta en jävla bakgrund som kunde passa! Men tillslut så!. Ska väl göra ett nytt försök imorgon!

Ikväll kom Jessica på besök vi lagade go middag tillsammans det blev kyckling,potatissallad och så gjorde jag en super sallad med jordgubbar,linfrön och nötter m.m i gött vare då =D.
Senare på kvällen kom Zandra hit också så hade vi 3 filmkväll här hemma :) Det blev Fired Up som var jäla bra! Sen den klassiska pirates of the caribbean ;). Mysig kväll blev det :).

Blev då jävla förvånad över en sak jag fick höra ikväll....man kan ju undra varför inte den bruden har berättat något för mig? men men ska iaf bli intressant och höra vad man får för svar tillbaka då man frågar!. Inte lätt att veta vart man har alla ibland^^.

Nu är jag förjävla trött och ska krypa ner i sängen! Godnatt :)


Värt att se! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0