En dag på staden!

Idag for vi in till stan runt 1 tiden. gick runt där och snurrade på och jag hittade typ ingenting irriterande! Kom iaf hem med ett par jeans tights så det var nice iaf :).
Nu sitter vi och tittar på Veronica mars och har nyss vräkts i oss Maxmat som vi köpte hem på vägen mumms :).

Jag har verkligen konstiga drömmar då jag är här haha!. Första natten drömde jag att det fanns hundar som gick och dödade människor jag tappade t.ex min arm haha!. Sen igår natt drömde jag att jag hade haft fest hemma hos mig och det var midsommar och morsan blev förjävla arg^^. Sen inatt drömde jag att Lina snodde en kille jag var kär ha xD.

Sak samma har inte så mycket att skriva just nu ikväll blir det Party iaf äntligen!. förkaka hos någon inne i stan sedan vidare till krogen =D.

Får se om jag kommer åka hem imorgon eller på fredag beror på hur bakis man blir ^^. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0