Ibland har man för roligt xD

Söndags
kom som sagt Ewe hit =). Det första vi gjorde var att fara till Coop och köpa oss lite onyttigt sedan hem till mig och vi satt och pratade om allt möjligt länge länge!!. Sedan såg vi på Livet är en schlager :). Mer babblande blev det haha och tillslut märkte vi att klockan var 5 på natten :O.  Då var vi smått trött och då vi väl hade lagt oss så blev vi pigga igen och kunde inte sova någon av oss haha! Så vi satt och pratade på ännu mera och tillslut såg vi att klockan var 8 på morgonen ^^. Vi ställde klockan på halv 11 så vi inte skulle sova bort dagen men vi klev inte upp förnst 2 suck haha!.

Citat från då vi skulle sova

Ewe:
Åh han pussade mig på munnen!
Jag: Öh vaaa?
Ewe: Eller nej glöm vad jag sa haha
Jag: Öhm ah okej :s


Måndags
Vi klev upp klockan 2 som sagt! Hungrig var vi så vi drog ner till stan och käkade på kebbaben muuummsss =). Sedan tog vi bussen hem igen =P. Satt och babblade och satt vi datorn gjorde vi ett tag och sedan lyssnade vi på hockeyn Timrå - MODO och modo förlorade IGEN!!! 4-1 suck!!!
På kvällen bestämde vi oss för att dra ut en sväng vi gick ner till Parken det var dans! Där stannade vi ett tag utanför och kollade på alla fyllon haha xD. Sen gick vi ner till stan och hälsade på Malin och Malin m.fl några av Ewes polare =) Satt där ett tag och klockan 1 på natten drog vi alla till Sibylla och käkade mat ( nyttiga vi var denna dag haha ). Vid 2 började jag och Ewe vandra oss hemåt!. Runt 6 tiden på morgonen gick vi och la oss och vaknade 11 dagen efter lagomt trött mjaaa^^.

Citat från då vi vaknade

Jag:
Hahahaha!
Ewe: Haha va fan garvar du åt?
Jag: Haha jag tänkte just säga när fan slog du på Stifler ( från American pie ) på tv?! :O
Men sen kom jag på att jag var vaken! Jag såg en bild framför mig på tv hahaha!
Ewe: Men Carro då haha!
Jag: Tror jag har sett lite för mycket på dom filmerna^^
Ewe: En liten aning kanske xD


Citat från då vi var på Sibylla och jag ringer grannen

Jag: Hej är du vaken eller kan du hämta oss?
Grannen: Jag sover!. Vart är ni?
Jag: Nere vid Statoil norra och vi vill hem men vi orkar inte gå!!!!
Grannen: Ni får gå jag sover!.
Jag: Men det är jätte kallt ute och det blåser och vi har nog med hälsa nu man kan inte få för bra hälsa det vet du väl?!?!
( Jag hade sagt innan att gå är bra för hälsan ;P )
Grannen: Men det är bra gå så får ni mer hälsa!
Lägger på!
Jag: Fan också att jag aldrig kan vara tyst ;P

( Dagen efter frågade grannen om jag hade ringt han inatt eller om han hade drömt =P. Jag sa att du måste ha drömt hahaha xD )

Tisdags
Klev upp 11 då!. Åkte med grannen ner till stan fyllde på mobilen och sånt skit sedan drog vi hem igen!. Ewe for hem på dagen och morsan kom hem igen!. Sen gjorde jag inte så mycket mera denna dag haha^^.
Kan ju lägga till att det är alltid lika kul att vara med Ewe och nå fan fick vi oss några bra skratt anfall dom dagarna hon var här hahaha!

Idag
Idag skulle jag och Emma egentligen fara och fixa mitt Step-In kort men det blev inte så. Jag somnade 5 imorse för jag kunde fan inte sova alls inatt! skulle vara nere på stan vid 10 men blev ej av jag var helt slut på!. Sen så kom jag på att det var bättre att skaffa kortet nästa vecka istället eftersom att jag kommer inte hinna träna nått denna vecka och då är det ju onödigt!!.
Annars idag har jag gått på en promenad istället sedan lagade jag grötn blev så jäkla sugen på gröt idag så det blev havregrynsgröt med ägga mummmss =).Sedan har jag städat och sånt grejs^^.

Såg nu ikväll att Modo har en ny målvakt! Vilket är mycket mycket braaa!!! Mike Morrison heter han och nu får man hoppas på att han är bra och det blir lite ändring i laget TACK! =D

Ne nu orkar jag faktiskt inte skriva nå mer Gnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: Näthataren

Grattis! Du har sveriges sämsta musiksmak! Kanske är du utvecklingsstörd också, vad vet jag. Känns det bra?

2009-01-09 @ 22:51:09
URL: http://www.1000apor.se/blogs/bennyblanco

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0