Uppsala =)

Ursh igår natt vaknade jag med världens tandvärk fyyyy satan!. Fick tillbaka samma jävla tandvärk som jag fick då jag for till Stockholm sist! Jag ska tydligen inte åka bort från Övikan?haha!. Ne men fifan efter jag hade vaknade och märkt hur hon i käften jag hade kunde jag knappt sova. Så det blev kanske 3 timmars sömn den natten kulkul!!!.

Morsan väckte mig vid 10 tiden ( kändes som jag nyss hade lyckats somna igen ). Runt 12 drog vi ner på stan och där spenderade vi mest hela dagen =). Blev en massa shopping för min del härligt att det är rea fortfarande I LOVE IT!.
Stannade på stan till runt 5 tiden då började allt stänga!. Kom hem med en Fin mys tröja, en riktigt snygg kjol!!, 3 par skor =D Och jaaa jag hittade mina stövlar jag ville ha 2 dessutom! Eller ah hittade många men 2 stycken fick följa med mig ;). Tre par skor för 600 kr inte dåligt ;);). Sedan köpte jag nå smink grejer och sen en present till Jessica :). Jäkligt nöjd är jag över mitt shoppande idag xD. Ville hitta en ny väska idag med men ah visst fanns det men ingen jag fallde för precis så det får vänta och se om jag hittar någon hemma istället!. Egentligen gjorde jag inte av med så mycket pengar som jag trodde att jag skulle göra lite över 1000 kr bara men nog tycker jag att jag fick hem rätt mycket för det xD.
Bland allt shoppande tog jag och morsan en fika på nåt Cafe blev en sallad och kolsyrat vatten för min del morsan med dessutom! Ja jag ska ju börja vara nyttigare så här blir det inga bakelser eller sånt grejs nejnej slut på sånt nu!!!!.

Då man väl hade komme hem igen hade jag svinit ont i mina föttern huvva helt slut! Och tandvärk om NÅGOT!!!!!. Runt 7 tiden for vi iväg på en restaurang och käkade mat =). Det blev sushi för min del och gud så göööött det var =D. Synd bara att jag hade så ont i käften så jag inte hade sån stor matlust men men lite fick jag då i mig iaf :D. Efter det drog vi iväg på en annan restaurang eller krog restaurang va man nu ska kalla det haha!. Där var det en massa folk och vi stannade kvar där ett tag!. Runt 11 tiden då kom vi hem igen och jag,morsan, Lennart och Anders satte oss och spelade ett spel och jag och Anders vaaannnnn såklart vad annars? haha :).
Sedan gick dom och la sig förutom jag och Anders dåda än fast jag var rätt trött och hade ont i munnen!. Vi satte oss iaf och spelade poker på internet med riktiga pengar!. Visst har jag lirat poker på datorn men inte med riktiga pengar så det var nå nytt för min del =P. Rätt bra gick det ju ändå tycker jag ;). Tiden gick så fort då man spelade så då jag kollade på klockan var hon kvart över 4 och då gick jag och la mig!!!. Sen spelade han vidare vet ej hur det slutade för oss men säkert bra iaf!!.
Höll på frysa ihjäl då jag skulle sova så slängde på mig mjukisar och bäddade in mig som tusan!. Vaknade runt 5 tiden igen och trodde det var morgon men icke! Fick istället springa på toan för min mage mådde inte så jävla bra sen munnen AJAJAJ!!!!. Drogade ner mig med en till Alvedon som jag hade gjort resten av dagen också!!. Tillslut lyckades jag somna igen!!.
och nu sitter jag här vaknade vid 10!!.

Nu ska jag ta och gå och duscha och massa sånt för runt 12 tiden ska vi fara till David igen tror jag iaf? =P.
Sedan bär det av upp till kära Norrland igen xD. Skönt just nu har jag inte ont i munnen iaf men jag ska inte säga nåt skulle inte bli förvånad om det kommer tillbaka vilken minut som helst!!!

Slänger nog upp bilder sedan då jag är hemma skulle jag tro !!!

Jo men föresten MODO vann mot Södertälje igår med 2-7 inte illaaa Bra Modo!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0