Tränat!

Då har man varit och tränat igen då =). Körde på bandet i 1 timme gud så skönt he va =D. Gick ju bra då man fick se reprisen av Lets Dance samtidigt haha!. Efter det ville Emma köra lite styrketräning men jag skippade det idag. Jag ska ju dit och göra det imorgon med Emily så. Vill inte slita ut mig det första jag gör vore inte så smart och nu då jag har fått ont i halsen så borde jag ta det lite lugnt. Hoppas det har gått över till i morgon jag pallar inte bli sjuk nu! Så jävla dålig tajming isåfall!.

Ikväll vete tusan vad jag ska göra sitter och väntar på att morsan ska komma hem snart så vi kan käka Tacos mumms :). Var så länge sedan jag åt det nu så det ska bli gött :). Ska iaf ta och se en film nu tror jag är ju inte så mycke vettigt på tv ikväll så  :). Ska se på Babylon A.B få se om den är någe bra ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0