Thursday!

Hann inte skriva här nå mer igår. Men det vart en trevligt filmkväll =). Sex and the City filmen var bra som jag trodde att det skulle vara :). Till filmen satt vi och vräkte i oss som fan grönsakren och dippa så gött det var :).
Då vi sett klart satt vi och babblade på om allt möjligt ett bra tag!. Gamla goda minnen från då vi var liten typ och en hel del snack om hundar höhö. Kul var det iaf :).

På vägen hem fick jag så fruktansvärt ont i huvet så jag slängde mig i sängen direkt då jag kom hem och sovde rätt länge eller länge och länge många timmar. Kom i säng före klockan 1 inatt och det är inte likt mig!. Sen sov jag till runt 11 så inatt har man fått sovit runt 10 timmar :O ja det är mycket för att vara jag haha!.

Dagen började med att Jonas ringde och sörre på saknade mig på msn så klart haha^^. Så det var bara till att sätta sig vid datorn och hålla den pöjken sällskap och det gör jag fortfarande flumme på som vanligt =P.

Var ju tänkt att man skulle träna nu vid lunch tid men Emma gatt fara och jobba så det blev inte så. Men få se om vi drar en sväng och tränar då hon slutar nu vid 4, det beror på om hon orkar eller ej. Annars blir det en runda imorgon så klart :).
Ikväll ska jag iaf också hem till Emma och Thomas och vi ska se på hockeymatchen borta match mot Skellefteå! Hoppas MODO vinner nu då det behövs verkligen!!!!!!!!.


:)

Så jävla kung =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0