Stress,stress, stresssssss!

Det blev träning ikväll iaf :). Gud vad jag har stressat huvvaligen!. Emma slutade som sagt klockan 4 och då ville hon att vi skulle iväg och träna. Då var det bara för mig att slänga i mig maten ( inte så bra att äta middag före ) sedan packa kläderna springa ner till stan och möta Emma vid Ica fara och träna en jävla snabbis blev bara bandet en stund sen några situps. Sedan skulle jag gå fort som fan hem duscha sedan gå till Emma innan klockan blev 7 och allt detta skulle man hinna med på 3 timmar!!!. Ja fifan vad jag flöge runt stressade som ett assss!. Men kom iaf fram till Emma 5 över 7 så jag missade ju inte allt för mycket av matchen xD.

Då det inte blev så mycket träning ikväll precis så ska jag upp och träna imorgon =). Köra schema saken hade jag tänkt göra!. Carro ska på möte på StepIn klockan 11 så tänkte att då kunde jag följa med henne och träna :).

MODO förlorade ikväll mot Skellefteå! 5-0 PINSAMT MODO!FYFAN! INGEN KOMMENTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0