StepIn ;)

Stressig dag detta har varit. For ner till stan vid 12 träffade Ewe en jävla snabbis sen drog hon till Arbetsförmedlingen och jag gick till Expert och fotade till Id kortet. Sedan vidare till Banken fixade Id kortet som för övrigt komma ta 3-4 veckor innan jag får det SUCK!. Satte också in pengar och fixade internetbank =). Sedan gick man till StepIn och var på möte där klockan 2 =). Fick svara på en massa frågor om mitt liv,hälsa, vad jag vill ha som mål osv...!. Cool snubbe vare jag snackade med iaf haha ;). Fick hälsa på en massa folk som jobbade där och ägaren!. Första han sa till mig jaha äre ett nyårslöfte och jaa det är det ju också faktiskt xD.Fick ett par grejer träningsväska, flaska, t-shirt och kortet så klart och ett paradiskort så jag slipper betala nu för att bada där nice som fan =D!.
Så idag började min gratis vecka jag ska ha nu först men han var snäll och gav mig gratis för hela månaden ut istället mahaha great! =). Sen är det bara till att betala månadsvis nu dårra =P. Fick också presentkort på att dela ut en gratis vecka på StepIn till alla mina vänner  hihi =). Sen ska jag få ett travelskort så att jag kan träna på andra gym om jag är bortrest ett tag ;).

Efter mötet kom Emma ner till stan så for vi och köpte nå träningskläder till mig linne, byxor och sportbh blev det ;) och ett par nya shorts till henne!. Sen gick vi hemåt och käkade lite smått och sen bar det bara av ner till stan igen för då for vi och tränade ;) Körde spinning idag igen eftersom att på måndag ska jag få träffa min tränare som ska visa mig hur allt fungerar osv =). Så vi väntar med Body pump tills jag har varit och träffat henne :).

Det var typ jobbigare att träna ikväll haha körde mycket hårdare och det känns i mina lår just nu att imorgon väntas en riktig träningsvärk!!! But i love it ;) På lördag är det väl tänkt att vi ska ta och träna igen om vi hinner :).

Annars idag har det väl inte hänt så hemskt mycket mer skulle jag tro....missade samtalet från Sibylla idag då jag var och tränade suck. Så ringde upp dom både på Sibylla och till Therese mobil men inget svar så var mobilen av BRABRABRA eller inte!!! Less jag blir på allt detta!

Fy tusan kom på att jag har gjort av med 970 spänn idag :O


 

:)

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0