Stan!

Då har man kommit hem från stan. Blev en fika på Coffeehouse by george i port 9 kycklingmacka blev det för min del mumms så gött det var :). Sedan virrade jag runt på stan med morsan och Agneta. Postade iväg brevet till försäkringskassan igen och sedan köpte hårfärg :). Så nu ska jag snart hoppa in i duschen och färga håret hoppas det blir bra denna gång och inte ljusbrunt huvvaligen!.

Sen angående ikväll så jaa fest blir det men jag kan inte mer än säga att gud vad jag är less på folk som inte håller det man har bestämt så fruktansvärt dåligt och jaa jag är bara irriterad om det inte blir som vi har sagt!. Men fest blir det ju vilket som men ändå! Ne ursh!

Nu ska jag hopp in i duschen sedan färga och sedan börja göra iordning mig har ju gött om tid på mig nu så det känns skönt iaf =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0