Söndag!

Då har Jessica farit hem nu!. Igår kväll såg vi på 2 filmer det blev Blinde Date och Twilight :) Twilight var en helt underbar film !!! Skit bra med andra ord!!. Till det käkade vi en massa onyttigt så klart =P.
Somnade runt 4 inatt gjorde vi och Jessica väckte mig vid 11 imorse och jag var svinit trött!. Men men...

Nu har jag nyss duschat och ska snart sminka mig och allt sånt dära skit^^. För sen idag kommer Ewe hit och det ska bli jättekul! Hon stannar här till på tisdag =D=D. Vi har ju inte umgåtts sen i somras då jag var i Björna på scen sommar festival! och det är typ ett halv år sedan :O. Så det är fan i mig på tiden att vi ses nu! =)

Får väl se vad vi hittar på idag lär ju bli en massa prat så klart har ju en del att ta igen nu xD

Föresten MODO vann igår mot Färjestad med 3-2 ÄNTLIGEN!



 

kunge

Jäkligt bra film =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0