Sollefteå - Uppsala

Igår kväll for man till Sollefteå då!. Sov typ 2 timmar inatt och sedan ringde klockan halv 7 då var det bara till att kliva upp!. Runt 8 for vi iväg ner mot Uppsala där jag befinner mig just nu :D:D. Resan gick ovanligt fort denna gång kan ju bero på att jag sovde typ  3 timmar i bilen skööönnnttt xD. For och tog ut en massa pengar till mig i Söderhamn? om det hette så haha aja lång tid tog det innan vi hittade en bank men tack och lov så gjorde vi det tillslut annars hade jag inte kunnat handla för så mycket här nere!

Kom fram vid 3 tiden. Packade ur alla saker sen for vi och handlade!. Efter det for vi och hälsade på Lennarts son David och hans dotter Emilia :) Värsta sötisen hon var haha =). Det var första gången jag fick se henne så det var kul :). Runt 6 tiden for vi hem till Anders där vi sover då vi är här så for vi iväg till en Pizzeria m.fl och käkade go maten och drack nå vin och bira :).

Runt 11 tiden ikväll drog vi hem hit igen och spelade ett spel och garvade och hade oss haha gassshh Anders är en allt bra rolig person hahahaha!!!

Nej nu ska jag ta och sova är så jäkla trött!!

Imorgon blir det shopping för hela slanten OJAAA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0