Slapp fredag!

Fredag idag då en fredag utan fest jajamen! Men skönt det jag har ändå ingen lust att göra något nu heller!.
Klev upp runt 12 hade ställt klockan på 10 haha men jah inte ovanligt att jag znoosar i flera timmar framåt^^. Drog ner till stan vid 3 tiden for till arbetsförmedlingen skulla prata med Anna igen för hon ville jag skulle komma in i mitten av denna månad!. Men neh då inte var hon där typiskt!. Så där for man ner till stan helt i onödan och höll på frys föttern av sig!!. Ja idag har det varit riktigt kallt - 18 grader fifan men vi har inte haft värst i Björna har det vare - 30 :O. Men köpte hem nöttren iaf så jag har nåt i helgen att knaper på!.

Annars ikväll har jag dammsugat och torkat golvet i hela lägenheten huvva!!!!. Men nu äre gjort ska bara ta in alla mattern också sen klart ;P. Ringde nyss till Sibylla igen eller snarare till Therese eftersom att jag missade då hon ringde igår!. Hon visste inte när jag kunde komma och jobba än..jag som var rädd för att hon skulle säga imorgon eller nåt hahah!. Ne men hon hade inte hunne kollat så mycket på schemat och hon jobbar inte lika mycket som förut och hon måste jobba då jag ska jobba så att jaa...!. 3 feb skulle jag väl kanske jobba men det är ju som 2 veckor tills dess? suck!. Hon skulle ringa till veckan iaf så skulle hon försöka ordna upp det dära iaf =). Skönt har jag tid på mig att lära mig alla menyer under helgen iaf :). Då slipper jag kanske bli nervös att det ska gå åt helvete!!! =P.

Snart  så börjar Lets dance det kan man ju inte missa! Måste ju se då blondinan försöker " dansa " hahaha =D

Imorgon ska jag iväg och träna runt 11 tiden iaf skönt :). Sen på kvällen blir det kanske utgång inte säkert än men få se isåfall ska jag inviga min nya kjol wwiiee ;).




Så jäla skön låt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0